snow

Inblick från februari

(null)
Promenaderna efter jobbet kan äntligen tas i skogen! LYCKA i mina ögon! 
(null)
Vi har ätit massa apelsin, fast ja ännu mer chips och godis men det blir inte lika fint på bild. 
(null)
Vi har köpt bil! Eller vi har skrivit på avtal för att leasa en bil om vi ska vara mer exakt. Stort oavsett! 
(null)
Jag har köpt en ny Soft Goat.
(null)
Vi har haft översvämning deluxe. 
(null)
Igår lagade vi en Instagram-vänlig burgare. 

Hej! Är rädd att jag skrev samma i januari men alltså nääästa månad, då ska ni få en rejäl uppdatering! Det var faktiskt Marcus som påminde mig i helgen om att skriva ett blogginlägg den här månaden. Annars hade jag nog glömt bort det! Men det har varit mycket den här månaden så tankarna har gått till annat! Med det sagt så lovar jag ett långt inlägg i mars! LOVAR! Till dess får ni hålla till godo med några bilder från februari. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0