snow

Januari


(null)
(null)
(null)
(null) (null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Hej! Det känns som att det var en evighet sen jag skrev här senaste och det var det ju typ också. Jag har hunnit vara ledig i tre veckor varav tio av dessa dagar spenderades i Benelmadena och Malaga. Det var så himla skönt att komma hemifrån, få miljöombyte och få ljuset igen! Vi hade tur med vädret med sol varje dag så det kändes som att det var en fin dag i början på maj. Var mellan 12-22 grader. Men det här får bli ett kort inlägg för jag hade faktiskt glömt att jag skulle blogga idag och kom på det mitt i städningen, haha. Men jag tänker att bilderna får tala för sig. Nästa gång vi hörs är det slutet på februari och det ser jag SÅ mycket fram emot! Då är våren nära, det är ljust på kvällarna (målet är att hinna ta en skogspromensd efter jobbet innan det mörknar) och allt känns lite lättare! Puss!  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0