snow

Februari

(null)
Mycket har hänt på utbyggnaden den här månaden! Nu är väggar och tak även isolerade. 
(null)
Vi spenderar all ledig tid i huset. Jag och mamma har målat massa panel men här fick jag även testa på att sätta gips. 
(null)
Walter är glad för det mesta. Här tog vi en sista bild i liggdelen. Nu är han stora killen. 
(null)
Varje söndag är vi på babysim. Walter har dykt för första gången och tyckte det var lagom roligt. Han hade mest span på mormor som satt brevid och tittade. 
(null)
Han har fått prova klämmis för första gången. Det var en hit! Mycket mer uppskattat än att doppa huvudet.
(null)
Igår satte snickarna upp bjälkar i taket. Enbart för att det är snyggt! Dessa ska vi olja in så att de blir lite mindre gula. Fint kommer det bli tror jag! 
(null)
Sista februari visade sig våren 

Vad hände med februari? Kändes som att den här månaden bara försvann. Fast så skriver jag kanske ofta? Här kommer några glimtar från min månad. Imorgon är det vår på riktigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0