snow

Januari

(null)
(null)
(null)
(null)

Många verkar tycka att januari är en månad som går långsamt men jag måste säga att jag inte håller med. Just den här januari har gått väldigt fort och det kan bero på att vi fyllt den med massa nytt. En kort sammanfattning: 1. Vi har börjat på babysim med Walter. Varje söndag i åtta veckor kommer vi gå till badhuset med förhoppning om att han får lite vattenvana. Jag var rätt rädd för vatten pga en incident som hade kunnat sluta riktigt illa och för att motverka att jag skulle bli rädd kommer jag ihåg att jag gick på "plask och lek" och HATADE det haha 2. Vi har även fått in rutinen med mammaträning varje tisdag. Känns bra att stärka upp kroppen långsamt och att få förslag på övningar som är snälla för kroppen. 3. Det går framåt i huset. Grunden för källarplanet är gjort i utbyggnaden och nu börjas arbetet med entréplanet! Känns kul att verkligen vara igång och allt verkar gå enligt tidsplan (men det vågar man ju knappt jinxa). 4. Vi har börjat umgås med några mammor och deras bebisar! Walter har fått sina första jämnåriga kompisar och två av dem ska dessutom gå på samma förskola som honom. Så mysigt! En dröm jag haft är att kunna umgås så här på förmiddagarna. Att ses hemma hos någon och bara hänga på golvet med barnen. Jättemysigt och hoppas det fortsätter så hela våren! Vi umgås även en hel del med min kollega och hennes lille son vilket är så himla kul! Undra vad februari har att vänta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0