snow

Vuxenvärlden skrämmer mig



Det är söndag Bloggis! Jag tänkte börja med att visa min blonda kaluffs. Ser man någon skillnad på kort? I vekligheten gör man iallafall det. Jag sitter här i pyjamas och har precis pluggat klart! En otroligt skön känsla har börjat infinna sig! Vet du vad jag är riktigt sugen på just nu? På att bada på ett äventyrsbad! Älskar vattenrutschkanor! Måste ta mig till ett vattenland på jullovet! Ja, jullov. Tänk, redan jullov. Jag kan knappt fatta det! Den här dagen kändes som två veckor sen. Men det har gått en hel termin. Jag har gått 1.5 år med min klass. Nu är det bara hälften kvar! Ångest! Vill inte ta studenten och bli stor! Usch. Ålderskrisen kommer över mig igen! Det är sorgligt. Jag är rädd för vuxenvärlden.


Kommentarer
Postat av: kusin vitamin

Det kan vi göra! :D

2010-12-12 @ 18:13:47
URL: http://baraebbis.blogg.se/
Postat av: Malin

Oj oj oj vad jag vill ta studenten. Men ja, lite ångest faktiskt. Fast nej, ingen ångest alls. Men den kommer nog ;)

2010-12-12 @ 19:39:27
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0