snow

Let it be

Imorse ringde jag Annie. Klockan var 09.50. Jag satt i skolan medan Annie låg i sin säng.

- Hej, sa en väldigt sömntutsröst.
- Sov du? sa jag med en inte allt förvånande röst.
- Ja...
- Ok, men kom till matten. Du behöver inte stressa.
- Ok, jag kommer. Hejdå!
- Hej!

Ungefär så löd (löd, det heter så va?) samtalet. Jag fattade verkligen inte vad vi gjorde i skolan idag. När jag satte igång min mobil hade jag fått ett missat samtal från min mentor och på telefonsvararen säger hon att vi inte har något idrott idag. Men vi skulle ändå komma till skolan vid nio. Jag satt på bussen med hela träningsstället på så det var ändå försent..

Jag kom dit, fixade mig på toaletten och skrev ett APU brev, ett lite mer seriöst jämfört med förra gången och sen blev det matte i 20 min innan vi skulle kolla på en pjäs som några treor satt upp. Sen var den här skoldagen slut.

Nu sitter jag och lyssnar på bra musik men jag borde träna lite på Let it be för jag ska snart spela. Rättare sagt om en halvtimme. Jag drar.



Allt fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0