snow

100221

Hejsan hoppsan! Nu är jag hemma igen. När man är hos Mormor och Morfar går man alltid upp några kilo. Det man gör där är att äta. Man hälsar på alla, sätter sig till bords, äter mat, äter kakor och dricker kaffe (inte jag dock) och sen brukar det alltid vara en till fika på det. Som tur hade Mormor minskat ner det till en fika idag, vilket jag är tackar för. Annars hade jag sprängts.

Just nu är mitt internet sjukt. Jag hoppas att de snart tillfrisknar så att jag kan ladda upp bilder igen. Skittråkigt.. men jaja. Lite återhämtning och hostmedicin så ska nog det funka snart igen!

Nu sticker jag till Friskis. Du kanske minns att jag ska slå upp läger där inatt? Om inte, läs HÄR. Som jag sa ska inget få hindra mig. Inte ens minusgraderna. Vill man träna kickboxning så vill man. Så enkelt är det!

Hörs imorgon baby ;-).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0