snow

Blodtrycket

Tisdag, tisdag!

Hejsan hoppsan (lillebror, haha)!

Här sitter jag och känner mig otroligt bortskämd över att gå på gymnasiet men ha det här slappa schemat. 8.30-11.40 var skoldagen idag. Fast veckan är packad med massa prov och inlämningar så sååå bortskämd är jag ju inte.. Nej, det är jag inte.

Vad har hänt idag då?
Ett.
Prov på våra fem sinnen
Två. Lärt mig att ta blodtrycket med en blodtrycksmätare och stetoskop
Tre. Ätit pizzasallad ("nu blir Annie glad när det bli pizzasallad", mina kompisar i tvåan kom på den här otroooligt häftiga truddelutten)
Fyra. Hade på mig för tunna skor
Fem. Cyklat i snön..

Nu: vänta in Lina.. jag ska övertala henne att följa med på en luktrunda med Cindy. Det kan bli roligt, och kallt. Riktigt kallt. Speciellt med mina skor.


Jag: målvakt Lina: fotboll

Allt gott // ANNIE PANNIE KÄRLSSON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0