snow

Godmorgon lördag!



Det var så otroligt skönt att få sova ut imorse. Jag gick upp vid halv elva och det var länge sen jag kände mig så utvilad. Eller ja, en veckan sen var det väl men det är en härligt känsla! Nu sitter jag och lyssnar med mina nya hörlurar på Salem Al Fakir. Vilket grymt framträdande han gjorde med 4 O'Clock på Allsången i tisdags! Riktigt grymt! Mina hörlurar är också grymma för övrigt. Från Philips eller ja, från Ullared kan man också säga. De är isolerande så man pratar tre snäpp högre bara man får på sig dem. Haha. Nej nu ska jag och Lina ut och gå. Sen ska jag träffa pirkillen. Han är föresten min nu. Hihi.

Hoppas du får en makalöst härlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0