snow

Fårskinnsmatta



Jag blir så sugen på att köpa en mysig fårskinnsmatta när jag tittar på den här bilden! Jag tänkte köpa den till mitt rum när jag var på Ikea häromdagen men den är lite väl liten tycker jag. Men mysig som tusan. Jag hade en sån när jag var mindre men tyvärr blev den jätteful efter något år. Men en dag när en dammsugsförsäljare kom hem till oss för att demostrera sin 40 000 maskin fick jag hopp om att mattan skulle bli fin igen! Vi fick nämligen välja valfri matta som han skulle "göra till ny". Vi valde såklart denna lurviga sak eftersom den såg ut som den gjorde. Det blev helt enkelt upp till bevis för honom att visa att dammsugaren var så fantastisk som han lovat. Men efter en omgång på den här mattan var den där dammsugaren så gott som körd. Haha. Det var bara en liten inflik nu när vi ändå var inne på Ludde-mattor! Den här bilden hittade jag på Ikeas blogg.

Kommentarer
Postat av: Ivana

Haha härligt med en matta som utmanar damsugare! :)

2010-11-10 @ 09:18:00
URL: http://ivanalipovac.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0