snow

Nya jeans

Jag har precis kommit hem från stan. Jag, mamma och pappa strosade runder där i några timmar. Vi alla fick med oss något hem. Jag: ett par jeans från MQ. Minns du att jag beställde jeans från H&M?



Alltså, jag har nu fått vara realistisk att inse att de är FÖR tighta. En sak är om de sitter tight utan att det gör ont. Men alltså när jag böjer minsta lilla på benen så stramar det så jäkla mycket. Och att gå utan att böja på benen - det funkar ju bara inte. Så därför ska jag skicka tillbaka dem. Så jag blev väldigt glad av att jag hittade ett par andra idag. Visst, de här kostade inte några 99 kronor men snygga var de och det är det viktigaste. Ett par jeans kan få kosta lite tycker jag eftersom man använder dem så pass mycket! Så 599 kronor var dessa väl värda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0