snow

Ullaredsfynd

Jag var ju på Ullared förra helgen och jag tänkte visa mina små fynd som jag gjorde där. De senaste gångerna jag varit där har jag handlat med måtta. Är fortfarande lite rädd för att det ska bli så som det blev när jag och Lina var där. Jag vet inte om sakerna jag köpte där var billigare än i vanliga butiker. Men det borde ju vara så. Hörlurarna vet jag har kostat 400 kronor i butik och kostade här 280 kroonor.  


90 kronor för mina favoritpennor! Älskar verkligen dessa! Massa snygga färger och dryga!
Torrschampoo och hårinpackning! Jag har aldrig testat torrschampoo förr. Hoppas det funkar!
Varför gråter inte Emma? - ska bli spännande att läsa! 40 kronor!

Verkligen ett par hörlurar jag kan rekommendera! När man joggar speciellt! Inga små som man trycker in i örat var tredje sekund för att de trillar ut! Jag gillar också att dessa är vita!

Så, inte jättemånga bilder märker jag nu när jag läser igenom det. Men när jag sitter här och skriver känns det hur mycket som helst. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det grillning! Glad Valborg Bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0