snow

Jaha då går man i trean..


Första dagen i ettan och första dagen i trean. Någon skilnad? Förutom att jag var mognare förr?

.. och är äldst?!
OH SHIT! Vad hände? Vart tog ettan och tvåan vägen? Och schemat. OH SHIT. Har haft världens bästa både i ettan och tvåan och det får jag betala för nu. Fem, fem, FEM säger jag bara. Men det ska bli kul. Wiiii. Postivt tänkande. Idag var det mest "hej, välkomna tillbaka nu kan ni gå hem igen". Imorgon börjar det på riktigt. PANG! 8.30 till 17.00. Yey!

Frågan är bara hur jag kan bli så himla trött efter endast två timmar i skolan? För nu när jag kom hem la jag mig i solstolen och toksomnade. Happ! Nu ska jag däremot snöra på mig joggingskorna och ta en löprunda i skogen. Träningsperioden börjar idag! Nu finns det ingen återvändo. Hoppas allt är väl med dig!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vill se ditt schema! :D

2011-08-23 @ 03:42:50
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Malin

Och.. payback is a bitch!

2011-08-23 @ 03:43:19
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0