snow

Kärleksmums med strössel



Goddag i stugorna!
Tack för era smakråd igår angående tavlan! Ni är eniga och det är ju bra det. Mamma hade också den här bilden som favorit! Jag tycker att en av vallmobilderna också hade passat att ha som tavla. Men det blir kanske blomma på blomma. Jaja. Idag har jag och Marcus bakat kärleksmums. Att misslyckas, fanns inte på kartan!




Visst blev de mycket bättre och visst kan man tänka sig att ta en smakbit, tillskillnad från den andra, geggiga kakan? Visst, visst, visst?! Idag är det föresten sommarsolståndet! Den ljusaste dagen på hela året! Det står i tidningen att solen går ner 21.59 och att dagen har ökat med 10 timmar! Tio timmar, det är sjukt mycket! Det firade jag och Cindy med en promenad med Lina! Gillar att vi bara kan ringa till varandra och komma till den andra på 10 minuter! Nu smsade min kära granne mig och frågade om jag vill fota! Och vad svarar man på den frågan? JAA, JAA, JAA!! Det är riktigt gött med lov. Man kan göra precis det man känner för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0