snow

Rekryteringsmyndigheten

I väntan på "avrättningen" så gör jag allt för att inte tänka på det. Jag fick ett brev idag från Rekryteringsmyndigheten (anteckna!) där det stod att jag inte hade svarat på deras frågor, att det är en plikt att jag gör det och att det måste ske inom en vecka, stränga order! Lika bra att göra det innan jag glömmer det igen, tänkte jag. Och när jag satt där och svarade blev jag lite orolig. Inte vill jag in i militären och tjänstgöra inte. Jag tror inte alls att det är något för mig. Men min fysik är ganska bra vid det här laget och jag har inga sjukdomar - vilket jag såklart är ytterst tacksam över - men jag vill inte in i miltären! Adam går runt här hemma nu och skojar om att en kamouflerad bil står här utanför och väntar på mig.. Haha.


Lånad

Nu ska jag fortsätta njuta av min tid i friheten. Ikväll är det vårshow, där Aktiv Ungdom visar upp sina danser! Jag dansade i 8 år men slutade förra julen och det känns alltid lika konstigt att jag inte ska dansa nu när det är den årliga dansshowen..

Imorgon, snälla Bloggis, tänk på mig då!
Jag behöver verkligen det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0