snow

Taggar för vandring!


Fina Karolina

Så skönt det är att inte behöva plugga matte ikväll!
Jag gjorde det hela förra veckan och så det blev nästan till en rutin, hehe. Istället har jag tillbringat några timmar på gymmet med Karolina. Vi körde tabata-övningar så nu är min kropp helt slut! Härligt! Sen cyklade jag till Josse där jag fick lånat en ryggsäck till vandringen. Jajjamensan, jag ska vandra! Min klass och vår parallelklass ska ut och vandra torsdag till fredag den här veckan. Vi ska först vandra i 5 timmar, sen ska vi tälta och sen ska vi paddla hem! Spännande! Jag tror jag kommer vara gaaaanska så trött på fredag! Men vi har laddat för detta länge nu så det ska bli riktigt kul!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åååååh, fy sketan vad roliigt! :D Det vill jag också göra!

2011-05-17 @ 22:12:12
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Kusin vitamin

Ja det blir super duper! :) Ja men vi kan ju höras när du kommer hem från vandringen och när din mobil lever igen! ;) Hihihi. Hoppas att det går bra på vandringen :D Pussssss

2011-05-18 @ 18:07:19
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0