snow

Grattis och översvämning på att-göra-innan-sommarlovs-listan

Grattis Världens Bästa Mamma! Det där hör man ofta, världens bästa mamma. Men jag tror banne mig att jag har hitttat henne och idag fyller hon år! Grattis på födelsedagen min älskade mamma!



Annars då? Hur mås det? Jag känner så här: sommarlovet är nära nu. På riktigt! En månad för att vara exakt! Om en månad sitter vi där med våra vita klänningar (well, lite mer fantasi kanske vi kan ha), tittar ut på ett regnande Sverige och har avslutat ännu ett läsår. (Jag fick det inte att låta allt för lockade kände jag) Visst, på så sätt känns det übernära! Och det är nog bra det, att vi nästan kan "ta" på lovet för jag tror det ger oss energi. Men samtidigt, shit vad mycket det är kvar nu på slutet! Eva-Lotta och Margareta har verkligen inte pratat med varandra på sistonne. Det är nationella prov som tar musten ur mig, redovisingar hit, föreläsningar dit och det andra och det tredje. Sommarlovet, komsi komsi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0