snow

Tillbaka till värmen..

Nu har det verkligen blivit krispig luft och höst! Burrigt värre men självklart har även hösten sina fördelar. Men jag kan inget annat än längta tillbaka till semestern och värmen som jag fick på Kreta för nästan på pricken ett år sen. En sista minuten till Kanariöarna eller Cypern hade inte suttit helt fel nu. Önska kan man alltid. Jag tänkte iallafall dela med mig av lite sol och bad från Grekland. Några bilder och mycket längtan.


I solstolen + musik i öronen = den bästa stunden på dagen.

Härligt (minus stenarna) med bad i ljumma havet.

Restaurang högt upp på ett berg.


Poolen var skitkall men vi låtsades att den var varm. För det kändes bäst så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0