snow

Fyndat jeansskjorta



Hej alla söta små troll!
Hoppas ni haft en strålande måndag! Min har varit bra, tycker jag. Jag startade dagen men en lång och välbehövlig sovmorgon. Sedan åkte jag till stan för att känna höstvindar (br, så kallt) och kika i butiker, alldeles för mig själv. Jag gillar det. Jag testade några snygga höstplagg inne på Lindex men jag hatar verkligen att behöva tänka på hösten så här mitt i sommaren. Så jag fortsatte bort mot JC där de hade halva reapriset! Sånt är så härligt och det är roligt att känna sig rik för en stund - bara en sån sak!  Du minns kanske i våras när jag var på jakt efter den perfekta jeansskjortan. Jag visste exakt hur den skulle se ut! Idag fyndade jag en supersnygg skjorta, men den stämde inte alls överrens med bilden som jag haft i mitt huvud. Den här är mycket mörkare blå  och har "fel" sorts knappar. Men jag gillar den! Och att den inte har någon krage är ett stort plus! Det är snyggt! Den är från Crocker/JC och har kostat 599. Jag betalade 150!! Weho!



Resten av dagen har jag tagit det ganska lugnt. Ätit lyxmackor, varit på gymmet ett tag med Maja (blev myyyycket snack och lite träning idag! Men jag tror att sådana stunder behövs), hjälpt till med maten och spelat massa tennis med grannarna! Nu ska jag dricka upp min oboy och sedan ska jag bänka mig framför teven tänkte jag! Semestern startade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0