snow

Beachhandboll

Hallå Bloggis! Det var några dagar sen jag sågs här inne och under dessa har det hänt mycket! Det största av allt för min del är att allt plugg och riktiga skoldagar är slut! Åh! Det känns underbart att inte behöva planera och tänka på alla läxor och sånt som tar upp så mycket tid efter skolan! Det är en overklig känsla att jag inte behöver plugga på flera månader! SÅ SKÖNT!



Idag har jag och min klass varit med i en beachhandbollsturnering som arrangeras i Helsingborg. Förra året (HÄR) hörde vi röster och musik från stranden och det var där tanken väcktes att vi skulle ställa upp i år! Vi vann inte men i vår grupp kom vi tvåa och det är väldigt bra med tanke på hur mycket vi har tränat - det vill säga inte ett smack! Reglerna gick vi igenom som hastigast häromdagen men mycket mer än så har det inte blivit!

Nu: förberedelser inför imorgon då det vankas bal! Allt är fixat förutom örhänge och lite praktiska saker som skjuts! Men det ska jag ta tag i nu! Ha en fin onsdag!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Åh tack så jättemycket! :)

2012-05-30 @ 18:21:18
URL: http://passionated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0