snow

Föll pladask


God morgon alla raringar! Här är det en ganska pigg och frisk Annie som vaknat till liv. Jag har sovit som en stock - är så glad att fullmåne, som det varit i natt, inte får mig ur balans. Hör många har problem med det. Usch så jobbigt. Igår kom ett paket med posten hem till mig! Det piggade upp må ni tro! Kläder och sånt skit är egentligen mycket oviktiga saker men hur man än vrider och vänder på det så kan man inte säga något annat än att det gör en glad! Ni minns kanske att jag för flera tusen veckor sen pratade om ett par übersnygga tights som jag absolut bara var tvungen till att ha?! Det fanns ju dock en liten hake. Adidas. Jag ska ju köra Nike rakt igenom. Var min tanke. Men så blev det icke när dessa kom på rabatt på Ellos för ett par veckor sen. Då gick det inte längre. Hur mycket än Nike kommer hata mig för detta lilla snedsteg så var det nödvändigt. Och värt det. För hur balla är de inte? Jag må kanske inte vara Göteborgsvarvet snabbaste eller smidigaste löpare men du milde - jag kommer ha de coolaste tightsen. Men en mycket märklig sak hände när jag beställde från Ellos. Vet inte om ni varit med om likanande? Varje gång jag gick in på sidan efter att jag beställt så dubblades min beställning. Jag blev ju lite nojig så loggade in där flera gånger samma kväll. Jag var uppe i 18 artiklar sista gången jag kollade - istället för mina tre jag köpt - och tog bort allt igen. Fick ringa kundtjänst och krångla tills det blev rätt. Ja, nu vet ni hela den historien.

Kommentarer
Postat av: Maja

Sviiinsnygga!!

2013-12-18 @ 18:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0