snow

Status

 
1. Jag jobbar nio av de närmaste tio dagarna..
2. Vi har ännu inte fått vår sista väska. Nu listar vi innehållet. Allt ska skrivas ner och skickas in. Vad vi har i den, när det köptes och hur mycket det kosta. Ett heltidsjobb.  
3. Jag har tokmycket i mitt huvud som bara snurrar. Framtidsplaner. Eller det heter kanske framtidsförvirringar. Vad jag ska plugga, när jag ska börja plugga och vart jag ska plugga. Ska jag läsa en kurs eller ett program? Ska jag tacka ja eller tacka nej till programmet jag kommit in på? Eller ska jag vänta ett år och jobba under tiden? Eller ska jag kanske bo utomlands för ett tag? Och vad ska jag då ska jobba med? Min hjärna går på högvarv just nu som du förstår.
4. Har fått ont i ryggen. Aj som in i bängen.
5. Det bästa för stunden är den här boken som jag inte kan slita mig ifrån. Hade en mycket seg start dock - började läsa den på Cypern. Två kapitel. Hade ingen läsro. Fortsatte i Spanien med halva boken. Och nu är jag i slutet.
6. Världens härligaste väder har vi haft här den senaste veckan. 27 grader. Underbara sommar....
7. Så som ni vet blir det lite illa med bloggandet den närmaste veckan. Men jag ser min "helg" framför mig. 1 augusti - då är det tvådagarsledigt som gäller.
8. Nu ska jag laga lax i paket. Och sen ska jag till stranden.

Kommentarer
Postat av: Malin

Visst är den bara SÅÅ bra!? Jag visste att du skulle gilla den. :)

Svar: Ja verkligen! Du känner mig ;)
Annie

2013-07-25 @ 15:53:39
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0