snow

Lite mer blått

Ni vet att vissa dagar är lite bättre än alla andra - lite gladare, lite ljusare och lite bättre helt enkelt. Idag är en sådan dag! Så gott och härligt och underbart att känna så! Nedstämda människor, tror jag, aldrig tror att de kommer få känna så. Konstig inflik, men när jag är nere i en riktig dal så tror inte jag att det är möjligt att jag ska ha en idag-känns-allt-så-himla-bra-dag igen! Men sen så plöstligt kommer den. Gött!


Idag har jag på mig min favoritskjorta. Jag skrev om den för en herrans massa månader sen. Men när man köper en sak kan man inte säga "detta är min favorit". För man har ju ingen aning hur den kommer te sig, eller hur man ska säga. Men nu kan jag alltså sätta stämpel på det! Ett fint plagg som kommer passa döläckert till mina nya skor! Så. Nu har jag fått hävda mig. Ser ni på mitt leende att jag är extra glad? Inte? Äsch, skit samma. Jag är det iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0