snow

Glad påsk!


Vill önska er alla en riktigt GLAD PÅSK!
Jag ska strax öppna fönstret så jag får känna våren och solen! Det förväntas som sagt bli en härlig dag här med temperaturer upp till 17 grader! Detta ska jag fira med att ta en powerwalk, gå på stan med Ebba och ikväll träffa Malin! Ska även jobba på att få pluspoäng som flickvän... Förra veckan kollade jag ju fotboll. Den här veckan får det bli att köpa öl till killen. Marcus är ju 20 så inga konstigheter men "han har inte hunnit". Killar har ju nämligen, enligt mig, en tendens att inte ha någon framförhållning. Och detta är väl ett bra exempel på det, haha. Måste också bara tipsa er om DEN HÄR resan, ifall ni ska ta en sista minuten och vill göra ett fynd! 1700 spänn och man får flyg, hotell, gratis badbuss och solstolar på stranden! Hade det inte varit för att jag jobbar hade jag åkt meddesamma! Nuuuuu kör vi påskafton å en hejdundrans fin lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0