snow

Fullt ös medvetslös

 
Det har varit fullt ös de senaste dagarna! Vi tar det från början. Halvdag i skolan i onsdags. På eftermiddagen var jag och Karolina på ett nytt fik i stan. Himla mysigt och fint, café i kombination med bageri! På kvällen såg jag och Marcus finalen i Paradise Hotel. Vann rätt? Nej! Kristian skulle tagit hem det! I samma veva fyllde Ebba 18 år - grattis i efterskott!! Igår jobbade jag hela dagen på förskolan (såg min stalker på hemvägen!!) och sedan bestod kvällen av julbak med några tjejer i klassen! Vi gjorde knäck och kakor! Att undvika förestelser vid bakning är en utmaning vill jag lova! Idag har vi haft redovisningar i skolan och går nu på jullov. Fast jag har lite delade meningar om den saken. Får nämligen ut en ny hemtenta dagen till ära! Nu ska jag ut i solen med Cindy, sedan väntar en tjejkväll med mamma, tacos och popcorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0