snow

Middagstips


Okej.
Det har nästan blivit lite matblogg över bloggen den senaste tiden. Men det är för att jag nyss upptäckt köket! Ja, men ungefär så! Idag kommer det i alla fall bild på kvällens middag. Nämligen lax i paket som jag tipsat om tidigare. Lika gott att grilla på sommaren med en fräsch sallad, potatis och dillsås till. Som att ha den i ugnen under de kalla månaderna tillsammans med pasta och pesto. Idag blir det med pasta! Hur är det annars med er? Det är så tyst så tyst här inne att vem som helst hade känt sig skrämmande ensam. Inga kommenterar på de senaste 30 inläggen men vet du Bloggis, eller Väggen som du nu mera kallas? Det gör inget för jag skriver ju för att jag älskar det men kanske mest för att jag har så galet dåligt minne. Det är ju roligt att kunna gå tillbaka i sitt liv och se att jag faktiskt gjort något! Hehe...låter nästan sorgligt. Detta blir som en hårddisk att samla alla dagar på! Nu ska jag hänga med laxen! Hej på en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0