snow

Agii Apostoli


Här är klockan halv fem och det är bäckmörkt.
Folk börjar prata om våren. Att det inte är långt kvar. Jag har mer börjat förbereda hjärnan på snö och kyla, blixthalka och minusgrader. För jag VET att det är vad som komma skall. Idag är vinden superkall och det blåser som tusan. Så kära vinter: kom nu så du kan försvinna till mars. Men hur som helst. Sen sist vi hördes av (det blir alltid massa pauser, av olika anledningar, att jag får gå tillbaka ett par, tre dagar för att kunna summerahar detta blivit verklighet. Jag och några vänner ska dra iväg till Grekland i sommar för att bara njuta av värmen och umgås! Det ska bli så jäkla kul! Jag har även haft en långlunch med Malin och Lina, bakat perfekta chokladbollar, powerwalkat till Skälderviken med Marcus och stormen och haft helg, helt enkelt.

Bilderna är lånade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0