snow

Daniel Wellington


På tal om klockor - älskar min Daniel Wellington! Fick den i julklapp och är så väldigt glad för den! Den passar till precis allt. Eller nästan allt. Den passar inte på förskolan för där är det hej och hå, fart och fläkt och det blir lätt rispor när barnen hänger och klänger i en! Men snygg är den och jag gillar den stora urtavlan extra mycket! Men kära vänner, nu är det slutsnackat om jobb för ett bra tag fram över. Svårt att greppa kan jag tycka. Jag har trots allt jobbat sen typ DEN HÄR dagen. Mars 2013. Och nu ska jag byta ut barn mot böcker och gamlingar mot tentor. Läbbigt värre. Men himla spännande också! Klockan är 14:00 - och jag har SEMESTER! Fem veckor ska fyllas med bara massa härligheter! JABBA DABBA DOOOO!

Kommentarer
Postat av: saaarrraaa :)

Gud så avundsjuk jag är på dig & din semester så har bestämt mig för att ge mig själv samma härlighet nästa sommar! :D

2014-07-28 @ 14:14:37
Postat av: saaarrraaa :)

Gud så avundsjuk jag är på dig & din semester så har bestämt mig för att ge mig själv samma härlighet nästa sommar! :D

Svar: Det tycker jag verkligen du ska ge dig själv, det är du värd!
Annie

2014-07-28 @ 14:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0