snow

Pluggsnack & helg!



Också var det fredag och helg igen!
Jag har dock inte pluggat många timmar den senaste veckan så måste ta tag i det i helgen! Jag har en hemtenta att göra men den är så tråkig. Var det inte jag som sa i söndags hur rolig den här delkursen verkar vara? Veckans föreläsningar har varit rena sömnpillret! Men efter den här tentan (har två stycken plus grupparbeten) tror jag faktiskt att det blir kul! Det som däremot är väldigt roligt är att jag klarade förra tentan! Fick mail om det idag! Så glad! Ni vet, den tentan som nominerades till Guinness Rekordbok med världens längsta forskningsfråga! Nu ska jag fira in helgen med massa gott, Marcus och Mario!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0