snow

Effektiv torsdag


Tänk om jag alltid hade varit så effektiv som jag varit idag.
Helt sjukt vad mycket jag hade hunnit med! Och vad mycket onödigt jag hade slutat lägga tid på. Startade morgonen lite tidigare än vanligt. Igår tackade jag nämligen ja till jobb tre dagar nästa vecka och detta fick mig glad men stressad. Jag har en hel del litteratur jag vill hinna plöja igenom innan det blir tisdag, så av den anledningen blev det ingen sovmorgon. Pluggade intensivt mellan åtta och två. Sen sprang jag en 7-kilometersrunda. Det kändes bra men gick dessvärre inte snabbare än vanligt. 50 jävla minuter tar det. Hur jag än bär mig åt. Varför blir min kondition inte bättre? Efter detta pluggade jag ytterligare en timme för att sedan sätta fart med dagens middag, som låg under mitt ansvar. Det blev en hyfsat nykomlig favorit! Kyckling i sweetchilisås, tortillabröd med philadelphiaost och gräslök och till detta picklad rödlök, sallad, avokado och klyftpotatis. En höjdare!! Nu ska jag vila hjärnan, se Berg & Meltzer (mitt favoritprogram alla dagar i veckan (jag vet Matilda, nu sa jag det igen haha!) och måla naglarna röda! Ett sent "GLAD TORSDAG" , snart helg Bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0