snow

En ny favorit!


Hej Bloggis! Hoppas allt är bra med er idag! Det känns som att det var länge sen jag skrev ett "riktigt inlägg". Så det är så dags nu! Jag ska om en stund åka hem till min mormor och morfar. De ska ha fest för sina syskon och jag ska vara deras hjälpreda under dagen - hämta smörgåstårta, duka, koka kaffe och le! Jag är ju van att umgås med gamlingar vid det här laget så det ska säkert gå bra. Helgen har varit fullspäckad med bröllop som ni förstått. Jag hade dagen till ära på mig en klänning som jag både längtat och suktat efter länge! Som ni kanske minns nämnde jag den för ett tag sen. Och efter lite letande på nätet blev den min! En Odd Molly-klänning som är vit i botten och mönstrad i grått! Den är tunn och väldigt skön med knyte baktill. Supernöjd! Jag akut-letade efter en kofta i förra veckan men blev besviken på utbudet som fanns. Som tur var hade vi vädret på vår sida och lördagen bjöd på 27 grader så någon kofta kom det aldrig på tal om under dagen. Men Josse hade varit så snäll och lånat ut sin kofta och en matchande väska som jag tyckte passade så bra till - tack! Jag glömde ta en bild på min frisyr/klädsel men man ser rätt bra på det här kortet på mig och Adam. Detta kom jag dock på, om än rätt sent, under min nyktra-till-mig-promenad halv fem på natten. Så ni får - gudskelov - ändå en outfitbild!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0