snow

Att man aldrig lär sig



Kommer ni ihåg när jag skrev det HÄR?
Jag sa att jag aldrig skulle handla över nätet igen. Det var ta mig tusan riktigt sanna och förståndiga ord. Jag hade fått hem klänningar som var i fel storlekar och grädde på moset blev när jag fick hem vita, eller nej beiga, Converse som present till Marcus. Men sen är det ju så här, att tiden läker alla sår (jag vet att de inte gör det men kom igen, ni fattar vad jag menar) och jag hade i måndags helt glömt bort det där med att inte köpa mer i nätbutiker och satt glatt och klickade hem en ny klänning. Ingen jag hade gått och tänkt på utan ett äkta impulsköp. Igår fick jag hem det. En sliskig klänning i världens tungaste och samtidigt tunnaste material. Polyester. Min förrädare. Jag visste att det var det här materialet men chansade. Och förlorade. Från och med nu: ALDRIG mer köp över internet. Aldrig. Mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0