snow

Ananas på grusstig



Som jag nämnde igår har jag och Ebba varit runt och fotat idag!
Vi åkte iväg tidigt för att inte solen skulle vara allt för skarp. Körde en vända till stranden men det blåste som sjutton så fick hitta lä bland klitterna. Efter detta åkte vi vidare mot Ebbas gamla hemtrakter. Om ni jämför med min header ser ni säkert flera likheter! Vi älskar den här grusstigen, precis intill hästhagen med ett behagligt ljus - träden skuggar perfekt! Ni ska få se fler bilder från vår fotografering men tänkte tjuvstarta med dessa. Minns ni föresten att jag pratade om en ananaströja i vintras? Antagligen inte, så därför gör jag en liten påminnelse med länken och om ni läser det blogginlägget så ser ni att jag håller vad jag lovar. I juli fick ni en bild på tröjan helt enkelt, haha. Känns lite konstigt att publicera så här många bilder på mig själv, är ovan. Men det är bara till att vänja sig för det blir en bildbomb på mig och Ebba här framöver. Men först, som sagt, en helg i Götlaborg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så himla galet vacker min vän! 😍
//Matilda

2015-07-18 @ 22:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0