snow

Äntligen över!!



Alltså de senaste dagarna har varit så fruktansvärt jobbiga!
Nu är jag helt färdig men är så otroligt glad att det är över! Men jag är också frustrerad över denna jävla tenta. Lärarna har lagt stor vikt på vissa teoretiker och då förväntar man sig att det är dessa som kommer på provet men självklart är det dem som de knappt nämnt som man ska kunna. BLÄ! Hur det än har gått så jag så lättad! De senaste dagarna har jag råpluggat men mellan varven försökt pigga upp mig med mycket sol (hej pollen!!), massa träning och det ena goda efter det andra. Att plugga inför tenta och all den ångest det medför gör inte direkt att man äter det som kroppen mår bäst av. Men samtidigt - vem bryr sig? Jag har bakat chokladbollar för glatta livet så att matberedaren började brinna! Panik, haha! I morse laddade jag upp med att gå en lång promenad. Vid havet känns luften så ren! Sen åt jag bakad potatis, lyssnade på musik och peppade mig själv (körde med mantrat "jag är bättre än jag tror, jag är bättre än jag tror"). Nu känns det som FREDAG och jag är ledig för första gången sen den HÄR dagen! Fy fan vad jag har känt mig bunden den senaste månaden. Jag minns inte hur det känns att ha en dag utan plugg! Imorgon ska jag inte tänka ett skvatt på Freud, Mead, Fromm, Butler och Bourdieu!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0