snow

Lugnet före stormen



Hallå hallå!
Hoppas allt är bra idag! Jag mår sådär! Dels är jag småförkyld men vill så gärna vara frisk på lördag! Dels har jag en sån lugn pluggvecka men det är verkligen lugnet före stormen, vilket jag blir irriterad över! Nästa vecka får vi ut den sista reflektionsuppgiften som är i dubbelt omfång (2000-3000 ord) än de tidigare och som ska skrivas på typ tre dagar och dels får vi tentabeskedet i slutet av denna veckan/början på nästa som gör mig SÅ stressad! Jag vill så gärna ha klarat det men varje tenta är SVÅR och det är inte kul att gå och vänta på beskedet. Så ser det ut just nu! Håller alla tummar jag har! Sen blir jag också arg på mig själv för att jag hänger upp mig på saker som jag ändå inte kan påverka. Det är ju bara att ta det som det kommer, njuta av att jag äntligen har en lugnare vecka och försöka ta till vara på den! Jag får helt enkelt försöka. Ska möta upp Marcus nu på stan, ta en skön promenad och laga min favoriträtt ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0