snow

Höstfavoriter



I somras var vi i Palma och då "passade jag på" att köpa på mig några nya höstplagg.
Jag sa för ett tag sen att jag tänkte visa vad jag fyndade men sen glömdes det bort när vardagen tog över. Men nu så! Jag fick en timme på mig varje kväll till gå i affärer, en deal som båda två var nöjda med. Ingen av oss hann varken smälta bort (typ 30 grader klockan 18) eller bli trötta! Jag har några "måsten" när det kommer till affärer när jag är i Spanien.Springfield, Mango, Zara, Sfera och det stora köpcentret El Corto Ingles står högst på listan. Sen hade jag hört talas om Zaras systerbutik Massimo Dutti men den var alldeles för präktig för min smak. Om man skulle testa något så hängde personalen in plagget i provrummet till en. Jag tyckte det kändes så krystat, eller hur man ska säga.. Här är ett par bilder på mina favoriter, av det jag köpte. En krämvit poncho (se HÄR). Den är lika snygg över en klänning som till ett par jeans. Köpte en mörkgrå stickad tröja från Zara, som är kortare framtill, har skärningar i sidan och i ärmsluten. Och sen kärade jag ner mig i ett par roströda byxor! Också dem från Zara!  Jag har verkligen fallit för det här med att kombinera solsemester och närhet till en storstad. Tycker det blir en härlig blandning med många valmöjligheter. Det är skönt att bo i ett lugnare område men samtidigt roligt att ta bussen på tjugo minuter och hamna"mitt i smeten".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0