snow

Inspirerande dukningar



Hallå Bloggis!
Idag är det världens tråkigaste väder! Tycker så synd om alla som har semester nu. Den regnar verkligen bort! Igår skulle jag, Marcus, Adam och Josefine spelat tennis var det tänkt. Vi har pratat om det från och till ett bra tag men nu äntligen har vi tagit tag i det. Men så blev det ju inget när gårdagen bjöd på så ostabilt väder, blä! Nästa tisdag gör vi ett nytt försök! Just nu väntar jag ut regnet. Tänkte gå på en promenad innan jag har ett kvällspass på jobbet. Så länge roar jag mig med att inspireras av massa fina bilder på Instagram. Fastnade för den här (@lisasofialinnea) - ljuset, fönsterna, dukningen, vinglasen, tallrikarna, salladsskålen och underläggen - ja allt! Gillar ju att drömma mig bort som ni vet. Ni var föresten väldigt dåliga på att hjälpa mig i min tallriksjakt. Det blir bakläxa på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0