snow

Härlig torsdag!

 
Hej torsdag och min efterlängtade lediga eftermiddag!
Var egentligen tänkt att jag skulle vara ledig hela dagen men har ingen bra självdiciplin när det kommer till att vara just ledig. Jag vill först jobba undan. Sen vara ledig. Inte helt lätt det där! Så jag kompromissade. Pluggade om akustik under förmiddagen och skickade in hemtentan. Till lunch hade jag sällskap av Parneviks. Sen har jag fixat med tvätten (och haft disco i tvättstugan - finns det något bättre?), gått en långpromenad med Elina och nu ska jag strax till stan för att handla mat som jag och Adam ska laga ikväll. Tänkte göra bakad potatis med äppleröra och kräftstjärtar! Så HEJ på dig Bloggis! Snart är det helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0