snow

13 veckors sommarlov!

 
Hej på er! Nu har jag äntligen gått på sommarlov. Det känns SÅ härligt! I torsdags skrev jag terminens två sista tentor och tills dess hade jag hunnit checka av min att-göra-lista, vilket innebar att jag kunde släppa allt och ta helt ledigt efter att jag lämnat in dem. Om jag får godkänt på tentorna (håll tummarna!!) så är jag klar med termin 6, hur sjukt är inte det?! Om ETT år är jag logoped!! På ett sätt kändes det som att jag började igår och på ett sätt känns det som en evighet sen. Nästa läsår är mitt sista så det här sommarlovet ska jag verkligen njuta av. Åh! 

 
De senaste dagarna har jag därför gjort sånt som jag älskar. Jag har umgåtts med min familj på stranden, (tänka sig att det har känts som Spanien här två veckor i sträck!), badat massor i havet, varit på shoppingtur med Marcus och hans mamma Christina (vi var bland annat på Iittala Outlet... - min last i livet), tagit tag i min träning igen (underskatta inte burpees) och avverkat två picknickar. Igår gjorde jag lax (den blev så god!) och potatissallad och sen packade vi bilen full med vänner, lilla Olle och åkte till Sven Johns Udde. Mysig start på ett 13 veckors långt sommarlov!

Kommentarer
Postat av: Mia

En kväll som aldrig kommer glömmas!☀️ Så mysigt!😘

2018-06-05 @ 11:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0