snow

Önskeinlägg


Nu får jag nog säga att det är bra glest med inlägg på den här bloggen.
MEN är det mycket jobb så är det svårt att få till det här med att bloggen ska vara i rullning! Det tar ju bra mycket längre tid att knåpa ihop ett inlägg än vad många tror. Det jag oftast har "problem" med är att hitta en passande bild. Så när jag är på hugget med kameran sprudlar ofta inspirationen och då blir det desto fler inlägg. Men alla bloggtorkor går över så var lugna! När det är lite trögt att skriva och hitta motivationen är man tacksam för förslag! Och det är precis vad som kommit in. Maja a.k.a. Biffen vill se min regnkappa som jag visade här i april någon gång (om det är den du menar - annars tror jag du syftar på den här men den fanns under "kläder-kategorin" och är väl inte direkt en kappa). Jag visade den här bilden för er, när jag och Marcus var på Lager 157. Det var dock inte den här gulingen som fick följa med hem utan den här! Supersnygg tycker jag! Kanske inte i det mest andningsbara materialet men bra mycket snyggare än en vanlig tråkig regnjacka (regnkläder över lag brukar ju vara sådana plagg man drar sig för att använda). Den latchade upp klänningen i somras och nu i höst höjer den humöret varje gång det vankas regn. Bondelid 300 kronor, köpt på Lager 157.

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag har en likadan fast svart :D jag älskar den!! Hoppas du har det bra tvilling!

2013-10-24 @ 16:27:16
Postat av: Maja

Ja, det var nog egentligen den gula jag tänkte på, men denna jag ville se ;) såg den på lager 157s hemsida och kom på att du nog hade den. Skitsnygg!! :D tackar för inlägget!

2013-10-24 @ 17:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0