snow

Grattis på födelsedagen!



Kan ni tänka er - idag fyller bloggen hela sju år!
Det är ju faktiskt GALET! Tänk att jag precis hade slutat åttan när jag började skriva här. Ni har följt med på typ allt! Sista året på högstaditet, hela gymnasiet, studenten, sjunde terminen, jobb hit och jobb dit och när jag började plugga på högskola. Ni har hängt med på flera semestrar. När jag förälskade mig i Mijas och svettades ihjäl i Kemer. Ni har varit med när jag avslöjade namnet på min hemliga pojkvän, gick loss med min digitalkamera, på mamma och pappas bröllop och ni har fått se hundratals bilder på Cindy - hon var mitt bästa fotomotiv. Cindy och blommor - två säkra kort! Båda motiven står hyffsat still, är vackra och därmed tacksamma att föreviga på bild. Statistiken på bloggen har varit rätt stabil genom åren. Ni är 30 stycken. Tänk vad unika ni är!! Rekordet ligger på 98 besökare, det är ändå rätt fränt. Men jag är nöjd med er 30 också ska ni veta! Jag älskar att skriva, att fota och redigera bilder! Med detta sagt - tack för att ni följer mig och stort grattis på födelsedagen Bloggis!!

Kommentarer
Postat av: Kusinvitamin

Oj har du haft bloggen i 7 år! Men fortsätt, älskar att läsa din blogg!! <3

2015-07-01 @ 19:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0