snow

10 år!!

 
Idag fyller bloggen 10 år!! Det är stort! Det är otroligt länge! När jag började hade jag precis gått ut åttan. Och sen har det bara fortsatt. Jag får ofta höra att jag ser ung ut (häromdagen sa en vårdtagare att hon gissar att jag är 14) men visst ser jag äldre ut än på bilden ovan? Den är tagen på Cypern 2008. Jag tog med min fotograf (mamma) med flera ombyten till en klippa för att fota till min blogg, hehe. Bloggen har fått följa med genom hela min gymnasietid, vardag, stress, resor, min förälskelse i Alexander Rybak, alla mina påhitt med barbentperioderprojektarbeteångest, när jag blev sopptokig, min flöjtresanyårssummeringar, alla fotostunder med Ebba, ett år på socionomprogrammet, tre år påväg mot logoped, tentor, glädje, sorg, ja livet och mycket mycket mer! Tack till mina 30 läsare för att ni hänger med! Ett fyrfaldigt leve för bloggen, HURRA HURRA HURRA HURRAAA! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0